اسپانسرینگ همایش بین المللی
تامین و صادرات صنعت ساختمان
هدف گذاری اسپانسرینگ :
یکی از بزرگترین چالش های مدیران فروش و بازاریابی شرکت های تولیدی، شناسائی رویدادهای مهم جهت حضور و برقراری ارتباط با گروه های هدف مورد نظر خود شامل شرکت های طراحی و انبوه ساز میباشد.
همراه ما و در کنار 850 طراح ، سازنده و انبوه ساز دیده شوید
مجموعه بین المللی ساخت بازار بر اساس تجربیات و دانش آموخته حاصل از برگزاری بیش از 14 همایش داخلی و 7 همایش بین المللی نسبت به برگزاری هشتمین همایش بین المللی صنعت ساختمان اقدام و فرصت مهمی را برای تولیدکنندگان جهت ارتباط و معرفی پتانسیل های محصولات خود به گروه های هدف خود ارائه میدهد:
نمایش محصولات و خدمات:
شرکتهای تولیدی میتوانند به وسیله اسپانسرینگ، محصولات و خدمات خود را به مشترکین همایش و جامعههای مرتبط با همایش نمایش دهند. این امکان به شرکتها فرصت میدهد تا مستقیماً با مشتریان پتانسیل در تماس باشند.
تبلیغات و برندینگ:
حضور به عنوان اسپانسر در یک همایش، فرصتی برای تبلیغات و افزایش شناخت برند است. شرکتهای تولیدی میتوانند از این فرصت برای ارتقاء شناخت برند خود و تفاوت محصولات خود با رقبا استفاده کنند.
تحقیق و توسعه:
شرکتهای تولیدی ممکن است از همایشها به عنوان یک فرصت برای تحقیق و توسعه (R&D) استفاده کنند. حضور در همایشها، فرصتی برای اطلاع از آخرین تکنولوژیها و روندها در صنعت و ایجاد ارتباط با فعالان این حوزه میباشد.
تبادل تجربیات و ارتباطات صنعتی:
اسپانسرینگ همایشها، فرصتی برای تبادل تجربیات و ارتباطات صنعتی است. شرکتهای تولیدی میتوانند با حضور در همایشها و به اشتراک گذاشتن دانش، تجربیات خود را با سایر فعالان صنعت افزایش دهند.
جذب مشتریان بین المللی:
شرکتهای تولیدی با حضور در همایشها و رویدادهای بینالمللی میتوانند با شرکت کنندگان و تجار بینالمللی از بیش از 5 کشور گفتگو کنند و مشتریان جدید پیدا کنند.
رقابتی بودن:
حضور به عنوان اسپانسر در همایشها به شرکتها کمک میکند تا به عنوان یک شرکت پیشرو و رقابتی در صنعت خود شناخته شوند.
همایش بین المللی تامین و صادرات صنعت ساختمان
یک فرصــت بـــزرگ
برای شرکت های تولیدی و خدماتی است.
پیشنهادات ما برای اسپانسرینگ:
غرفه داشته باشید و محصولات یا خدمات خودتان را به طراحان ، سازندگان و انبوه سازان معرفی کنید
در مورد خدمات و محصولات خود برای حضار سخنرانی کنید و بهترین بازخورد را از حضور خود در این همایش کسب نمایید
به عنوان تولیدکننده و یا ارائه کننده خدمات کاندید شوید و پس ارزیابی لوح و تندیس شرکت برتر دریافت نمایید.
تیزر معرفی محصولات و یا خدمات را برای حضار به نمایش بگذارید و برندینگ و تبلیغات موثری را انجام دهید
در بخش های مختلف همایش با بیش از 850 از طراحان، سازندگان و انبوه سازان و تجار خارجی از چندین کشور ارتباط بگیرید
در پنل های تخصصی تامین پروژه های ساختمانی و انبوه سازی آمادگی را برای همکاری با پروژه ها اعلام کنید
با شبکه های تلویزیونی بین المللی مصاحبه کنید و پتانسیل محصولات و خدمات شرکت خود را معرفی کنید